Kundservice hos Bilia
Kundservice hos Bilia

Vi finns här för dig

Ta kontakt med oss

Vi strävar efter 100% kundnöjdhet

Viktigast för oss är att du känner dig nöjd och väl omhändertagen efter din kontakt med oss.

Vi strävar alltid efter 100% kundnöjdhet. Om du känner att vi inte har levt upp till dina förväntningar vill vi gärna veta det. Då kan vi arbeta mot en förbättring och ställa det vi kan tillrätta.

Prata gärna direkt med den du haft kontakt med, eller kontakta kundservice på telefon, mail eller chatt.

Vi arbetar aktivt med att svara er kunder 


Vi är därför extra stolta över utmärkelsen från vår chattleverantör Imbox Customer.

Utmärkelsen lyder;

“Genom sitt föredömliga användande av ImBox tjänster, ärats med utmärkelsen ImBox Customer Service Awards 2022. Mottagare av utmärkelsen, som verkar inom en bredd av branscher, visar på ett utmärkande och innovativt sätt vad kundservice, kundfokus och kundupplevelse är – på riktigt. Att erbjuda snabb, personlig och tydlig service gentemot sina kunder, är något de alla har som gemensam nämnare. Oavsett kanal hjälper pristagarna framgångsrikt sina kunder, där kundbemötandet kan ges i uttryck av såväl ett snabbt hej i chatten som ett dynamiskt och användarvänligt formulär.

Vidare uppvisar mottagarna av ImBox Customer Service Awards en hisnande statistik. De ger kunderna det lilla extra genom att kreativt använda ImBox tjänster på samma gång som de inte ruckar på tydligheten och användarvänligheten. Summa summarum nyttjar vinnarna ImBox tjänster på ett exemplariskt vis, där de ska ses som förebilder i att alltid hjälpa och bemöta sina kunder på bästa tänkbara sätt i det digitala mötet.”


ImBox Service Awards 2022 badge


Kundservice öppettider

Vi är bemannade måndag – fredag 07:00 – 19:00 och arbetar för att hjälpa dig så fort vi kan.