

Vi är inte nöjda förrän du är 100% nöjd
Det allra viktigaste för oss på Bilia är att du är nöjd med bemötandet och upplevelsen, oavsett om mötet har skett på någon av våra anläggningar, digitalt eller via telefon. Därför har vi som målsättning att nå 100% kundnöjdhet i våra kontinuerliga uppföljningar. Du kan enkelt kontakta oss via formuläret ovan (telefon och chatt öppen måndag-fredag kl 7-19).
Om någonting skaver.
Skulle vi inte ha levt upp till dina förväntningar vill vi gärna få möjligheten att rätta till problemet. Ta i första hand kontakt med den anläggning som du varit i kontakt med, eller hör av dig till kundservice via formuläret ovan. Om vi inte lyckas lösa ärendet tillsammans, kommer vi att ta ärendet vidare till vårt Kundrelationscenter.
Aktivt arbete för goda kundrelationer.
Vårt Kundrelationscenter kliver in som en objektiv part i de fall då vi inte lyckats lösa ditt ärende tillsammans med aktuell anläggning. Kundrelationscenter arbetar systematiskt med dokumentering, hantering och uppföljning av uppkomna ärenden i syfte att ständigt förbättra kundupplevelsen. I första hand ska din kontaktperson på Bilia lägga upp ett ärende om ni inte kommer överens, men du kan även göra det själv via detta formulär.
Vinnare i ImBox Customer Service Awards.
Det ska alltid vara enkelt att ta kontakt med oss. Därför är vi extra stolta över utmärkelsen Customer Service Awards från vår chattleverantör ImBox. I motiveringen lyftes bland annat vår förmåga att ”på ett utmärkande och innovativt sätt visa vad kundservice, kundfokus och kundupplevelse är – på riktigt.” Kul för oss, och ett tecken på att vårt arbete för nöjda kunder ger resultat.
Kundservice öppettider
Vi är bemannade måndag – fredag 7–19 och arbetar för att hjälpa dig så fort vi kan.