Kundservice hos Bilia

Vi finns här för dig

Vi svarar för Bilia i hela Sverige oavsett bilmärke eller tjänst och gör vårt bästa att hjälpa dig med din fråga. Om vi inte kan hjälpa dig med tar vi det vidare till rätt anläggning.

Du kan kontakta oss måndag till fredag kl 7–18.

Vanliga frågor och svar

Vilken tid är det bäst att ringa?

Vilken dag i veckan är det bäst att ringa?

Varför behöver jag komma till en central kundservice?

Hur hittar jag information om en specifik anläggning?

När vill flest byta däck inför sommar och vinter?

När behöver jag byta till sommardäck?

När behöver jag byta till vinterdäck?

Varför spelas samtalen in?

Vilka betallösningar erbjuder Bilia?

Vinnare i ImBox Customer Service Awards

Det ska alltid vara enkelt att ta kontakt med oss. Därför är vi extra stolta över utmärkelsen Customer Service Awards från vår chattleverantör ImBox. I motiveringen lyftes bland annat vår förmåga att ”på ett utmärkande och innovativt sätt visa vad kundservice, kundfokus och kundupplevelse är – på riktigt.” Kul för oss, och ett tecken på att vårt arbete för nöjda kunder ger resultat. 

 

Vi är inte nöjda förrän du är 100% nöjd

Det allra viktigaste för oss på Bilia är att du är nöjd med bemötandet och upplevelsen, oavsett om mötet har skett på någon av våra anläggningar, digitalt eller via telefon. Därför har vi som målsättning att nå 100% kundnöjdhet i våra kontinuerliga uppföljningar.