Vi vill bli bättre!
Hjälp oss förbättra vår hemsida genom att svara på några enkla frågor.
Hjälp oss förbättra vår hemsida genom att svara på några enkla frågor.
Det ska alltid vara enkelt att ta kontakt med oss. Därför är vi extra stolta över utmärkelsen Customer Service Awards från vår chattleverantör ImBox. I motiveringen lyftes bland annat vår förmåga att ”på ett utmärkande och innovativt sätt visa vad kundservice, kundfokus och kundupplevelse är – på riktigt.” Kul för oss, och ett tecken på att vårt arbete för nöjda kunder ger resultat.
Det allra viktigaste för oss på Bilia är att du är nöjd med bemötandet och upplevelsen, oavsett om mötet har skett på någon av våra anläggningar, digitalt eller via telefon. Därför har vi som målsättning att nå 100% kundnöjdhet i våra kontinuerliga uppföljningar.
Skulle vi inte ha levt upp till dina förväntningar vill vi gärna få möjligheten att rätta till problemet.
Ta i första hand kontakt med den anläggning som du varit i kontakt med, eller hör av dig till kundservice via formuläret.
Om vi inte lyckas lösa ärendet tillsammans, kommer vi att ta ärendet vidare till vår kundservice.