Kundnöjdhet

Det viktigaste för oss är att våra kunder känner sig nöjda efter att de servat eller köpt sin bil hos oss. Kundnöjdheten mäts och följs upp dagligen, via kundundersökningar, för att säkerställa att våra kunder får bästa möjliga service. I kundundersökningen får våra kunder bedöma oss efter en femgradig skala. Vår strävan är att alltid ligga på topp med 4:or och 5:or och vi arbetar aktivt för att nå 100% kundnöjdhet.

Vet du något vi kan bli bättre på?

Vi tror på en öppen dialog med våra kunder och vi är tacksamma för alla typer av feedback. Om du inte känner dig nöjd med våra tjänster eller produkter – hör av dig till Bilia Nu så tittar vi närmare på dina synpunkter. Bilia Nu når du på telefon 0771-400 000.

  • 98%

    Nöjda kunder bilmarknad
    170901-170930

  • 98%

    Nöjda kunder servicemarknad
    170901-170930