Kundnöjdhet

Kundnöjdhet

Det viktigaste för oss är att våra kunder känner sig nöjda efter att de servat eller köpt sin bil hos oss. Kundnöjdheten mäts och följs upp dagligen, via kundundersökningar, för att säkerställa att våra kunder får bästa möjliga service. I kundundersökningen får våra kunder bedöma oss efter en femgradig skala. Vår strävan är att alltid ligga på topp med 4:or och 5:or och vi arbetar aktivt för att nå 100% kundnöjdhet.

  • 92%

    Nöjda kunder bilmarknad
    210501-210531

  • 91%

    Nöjda kunder servicemarknad 
    210501-210531

För dig som inte är nöjd med vår service

Vi på Bilia strävar alltid efter att du ska känna dig nöjd. Om du känner att vi inte har levererat fullt ut är du självklart välkommen att kontakta oss. Då kommer vi utreda ditt ärende för att se hur vi kan hjälpa dig på bästa sätt. 

Gör så här för att anmäla ett klagomål

Kontakta i första hand den som tagit hand om ditt ärende. Förhoppningsvis kan ni tillsammans reda ut vad som har hänt och hitta en lösning som du känner dig nöjd med. Saknar du kontaktuppgifter till den personen kan du ringa Bilia Nu 0771-400 000 eller kontakta oss via detta formulär.